01/04/2009

Lange Wapper brug: “Zou jij graag de vrachtwagens in uw achtertuin zien rijden?"

 

Als je als politieker al een rooie kop hebt, dan kan je niet meer rood worden als je leugens vertelt..............

 

 

  

En toch zijn er zelfs in Tisselt nog onnozelaars die een reclamepaneel voor deze rooie bende in hun tuin willen planten. Je moet maar kleur durven bekennen !

 

-------------------

 

 

 

FC DE KAMPIOENEN van Willebroek

 

Onlangs werd in het avondjournaal de welvaart index van de Vlaamse gemeenten  verkondigd waarin St Martens Latem en Nijlen als hoogste, respectievelijk laagste referentie werden aangehaald.

Hieronder de web-link om zelf eens te controleren hoe goed de WILLEBROEKSE SOCIALISTISCHE KAMPIOENEN het er vanaf brengen vergeleken over HEEL BELGIË.

Welke Tisseltse (Willebroekse) inwoner nu nog voor SP.a stemt of voor nen boer  die weet dan van zichzelf ook wel welke onnozelaar, clown of ezel hij of zij wel is!

http://economie.fgov.be/nl/modules/publications/statistiq...

Plaats in de rangorde van 592 gemeenten

-Aantal inwoners                                           :           489  boven het gemiddelde (*)

 -Aanslag van de gemeentelijke belastingen :          508  de zwaartste van het land ! (**)

-Gemiddeld inkomen per belast.aangifte     :           331  inkomsten van de inwoners zijn de

                                                                                           mediaan (***)

-Gemiddeld inkomen per inwoner                :           349  Iets beneden de mediaan

-Totale belasting inkomen v/d gemeente     :           483  tot de hoogste van het land !

-Totaal aangiften belastingen 30/6              :           491  mee tot grootste aantal v/h land (4*)

(*)

 

Of hoe dramatisch een jarenlang socialistisch gemeentebestuur een leefgemeenschap kan ruïeren en zeker kan hypothekeren. Zelfs nu nog wordt ‘logistiek bedrijf’ als ‘industrie’ door de sjossen gezien dewelke welvaart moeten brengen ! U weet wel beter beste Tisseltenaar: Sluipverkeer, vrachtwagens, serviceverkeer, extra personenverkeer, voortijdig stukgereden dorpswegen en die uw veiligheid, leefbaarheid en groene ruimten beknotten. Een degelijke onsluiting kan er niet af terwijl er in Blaasveld 500.000 euro verloren rechtskosten te betalen vielen,  20 miljoen euro aan een failliet gasthuis, afgebroken verbrandingsoven, zwembad  en de hulp aan een in doodstrijd verkerende voetbalploeg die wel in een luxueus sportstadium mag sporten. De markt voor de 3de keer heraanleggen in 30 jaar tijd en de Dr Persoonslaan, een van de mooiste straten van Willebroek en finaal een luxeboulevard tussen watertoren en station voor de 90% allochtone bevolking…..aankondigen. Willebroek morgen.

(*)  23965  (**) 7.294.554 € (***) 27.691 (4*) 13.804

 

 

(zie ook tekst uit GVA onderaan dit artikel). De 'Rode Ridders' Van Willebroek en zelfs hun aanhangwagentje, de katholieke boerenpartij  CD&V zijn PRO omvorming landbouw- en natuurgrond naar INDUSTRIE in Tisselt. TEGEN HET VOORSTEL VAN GECORO IN !

Waarom ALTIJD NEGATIEVE aanpasingen voor het milieu in Tisselt en NOOIT een POSITIEF VOORSTEL

AUB, inwoners van Blaasveld en Tisselt vergeet  in 2012 niet waar men  u hier vandaag, en dit voor levenslang, met opscheept !

Patrick Janssens, burgemeester van Antwerpen en socialist, draait  zijn ‘kazak’. Eerst was hij tegen een referendum  en vóór het plan van de Lange Wapper brug. Nu legt hij uit waarom hij vóór een referendum is en tegen de Lange Wapper brug. Dus 100 % zijn ‘kazak’ gekeerd! Welke reden geeft hij hier voor  ?

 Zou jij graag de vrachtwagens in uw achtertuin zien voorbij rijden, hun uitlaatgassen uw leefmilieu verloederen ? We moeten er voor zorgen dat  het verkeer zover mogelijk uit de stad dient gehouden te worden”

In werkelijkheid heeft men schrik dat een pro 'Lange Wapper' in een stevig verlies voor de SPa in Antwerpen zou resulteren bij de verkiezingen in juni eerstkomende....

Voila, dat is de eerste socialist die de woorden van de andere socialiste Kathleen van Brempt opvolgt: eerst degelijke ontsluitingen van industrieterreinen en DAN  de industriële vestigingen !

Wat doen de socialisten in Willebroek, de meerderheid van het gemeentebestuur ?  Nog steeds 100 % het tegenovergestelde!  15 jaar geleden zadelden ze de deelgemeente Tisselt op met de betoncentrale op de Oostdijk, die hoofdzakelijk één uitweg had, dat was de Baeckelmansstraat . Deels de Blaasveldstraat. 60 tal betonmixers daverden door  het stuk gereden dorpscentrum, jaren na elkaar. De toenmalige burgemeester was zelf  ‘verwonderd’ van de overlast…

Toen werd Schenker geëxploiteerd. Zware 40 tonners voor grondwerken, daverden vanaf 6 uur onder de morgen door het Tisseltse centrum. Toen de site opgeleverd werd kwam het socialistisch gemeentebestuur de bevolking ‘sussen’ met een circulaire :” zolang er geen ontsluitingsbaan is voor Schenker komen er elke dag een 150-tal vrachtwagens door jullie straat gereden….”  In werkelijkheid   was het aantal vrachtwagens voor aan- en afvoer, logistiek en service, reeds opgelopen tot 600 per dag !

Toen kwam onder impuls van de CD&V, een ontsluitingsbaan via Mazda. Eerlijk gezegd is dat geen naam ‘ontsluitingsbaan’ waardig,  gezien haar bochtig traject en haar passage ‘op het kerkplein van Tisselt, door het hart van het dorp’. Maar de eerste schepen en tevens schepen van verkeer,  een CD&V-er, maar eerder een aanhangwagen van de socilalisten, kwam met veel omhaal, ludiek armengezwaai en in een Bargoens plat Tisselts dialect,  op de ‘Rooie T.V’ bulderen dat deze ontsluitingsbaan dringend nodig was “want de huizen in de Blaasveldstraat daverden op hun ‘zullen’ (grondvesten)” Terwijl de situatie in de Baeckelmansstraat en J. De Blockstraat, nog duizend keer erger was…. Maar wat wil je van dergelijke olijke figuur  die zelf niet bij machte is om een eigen mening te formuleren en slaafs zijn ‘roerganger’ volgt?

Toen kwam DHL er nog bij!  1500 vrachtwagens per dag en een veelvoud personenwagens en dienstwagens  ‘vliegen’ vandaag door het Tisseltse centrum!

Dan kwam  de socialiste Van Brempt naar Tisselt. ZIJ zou een aansluiting met de A12 gaan bepleiten ! 15 jaar NA de start van de overlast! Maar na de Europese verkiezingen is ze al ‘parti’.  Wat CD&V in Puurs voor haar deelgemeente Breendonk, wel  kan: een parallelweg aan de A12 voor de Veurtstraat, die zelfs aan de ene zijde  industrie is en aan de andere zijde bewoning, dat kunnen de socialisten van het ‘machtige rode Willebroeks bastion’ dus niet!

Wat doet het socialistisch gemeentebestuur NU, VANDAAG, in Tisselt ? NOG ALTIJD NIETS ! Zelfs nu de Baeckelmansstraat grotendeels is heraangelegd, komen er ELKE DAG NOG EEN 20- tot 40-tal zware vrachtwagens doorgereden richting Schenker en Dhl. Zelfs alle verbodstekens worden genegeerd !  Fietsers en voetgangers  moeten tussen de stapels bouwmaterialen wachten tot deze wegreuzen zich hier doorheen hebben gewrongen! Zelfs politiemensen zouden  er te weinig zijn in Willebroek (56 !!!) om de overtreders te beboeten. Zelfs geen enkel obstakel om de vrachtwagens te weren ! Zelfs geen enkel plan om een ontsluiting naar de A12 te realiseren.  In tegenstelling : zelfs nog huizen onteigenen om nog meer logistieke- en transportbedrijven naar  Tisselt te halen (Den Hulst, Blaasveldstraat). En als PRUP, de ‘fameuze hogerhand’ van het Willebroeks gemeentebestuur, dit vraagt, waarom kunnen deze fameuze socialisten dan niet meteen een oplossing vragen of eisen, voor de andere ontsluitingsproblemen ?

Wel plannen om tijdens de aquafin-werken aan de Dendermondsesteenweg, ‘een luxe entree met veel groen  en bomen’,  voor Willebroek centrum te maken en om alle vrachtverkeer onmogelijk te maken ! Wel plannen om een luxe wandelboulevard door het ‘allochtone’ woongebied van het Station naar de watertoren te financieren. Wel plannen om de mooie en redelijk recent hernieuwde Dr. Persoonslaan te  heraanleggen! Wel plannen om het Marktplein voor de derde maal in 40 jaar, te heraanleggen!

En zoals de ‘positieve’ kazakkendraaier Janssens nu wil voorkomen dat het ‘fijne stof’ en de ‘uitlaatgassen’ zijn stad bezoedelen, doen de rooien van Willebroek alsof er ‘geen enkel probleem is in Tisselt’, denken ze misschien dat de Tisseltenaren hier tegen kunnen omdat ze toch al ‘ver-ASBEST’ zijn door de site Kersdonk. 

U moet weten dat in de logistieke bedrijven van DHL en SCHENKER, voedingswaren worden opgeslagen en getransporteerd door heel Europa en zelfs naar de Saoudie Arabië ! EN DAT deze bedrijven gevestigd zijn IN EEN SITE VOLLEDIG OMGEVEN DOOR ASBESTSTORTEN EN RESIDUEN ervan!!!!

En zo iets durft zich dan nog  een modern en georganiseerd en krachtdadig beleid noemen!

Al  het vrachtvervoer en al het doorgaand verkeer, moet weg uit Tisselt ! Doe daar verdomd  iets aan!

 

 

 

Gunstig advies voor RUP De Hulst (Gazet van Antwerpen)

03/04 De gemeentelijke commissie voor ruimtelijke ordening (Gecoro) heeft unaniem beslist om ongunstig advies te geven aan het Ruimtelijk Uitvoeringsplan (RUP) De Hulst voor het toekomstig bedrijventerrein in de hoek N16/A12 (tegenover Mazda).

MAAR omdat het schepencollege oplossingen heeft voor de aanbevelingen van Gecoro, heeft het een voorwaardelijk gunstig advies aan dit RUP De Hulst gegeven.

Groen! stemde als enige tegen, Vlaams Belang en WillebroeK ANders onthielden zich

 

لكلّ ساكنات [سوودي] [أربي], عمان, [كوويت].

ك ال يغذّي منتوجات في ال [هبرمركت] معطاء أو [دهل] نقلت هو كان:

يأتي هذا منتوجات من حرير صخريّ محيطات في [تيسّلت] (بلجيكا)

نموذجيّة [ويلّبروكس] الإشتراكيّ صناعة

 

Comments

Politiek fatsoen ? "read my lips" zei Bart Somers, "nooit keuren wij een massale regularisatie goed". Twee maanden later ging Open Vld akkoord om 35000 alloctonen - illegalen, tot 'snel belg' te maken...
De socialisten van Willebroek kondigden in hun verkiezingsfolder aan:" zo kunnen we voor u de belastingen laten dalen..." Een jaar later werden de belastingen verhoogd tot het hoogste van Vlaanderen !
enz. enz.

Posted by: Verbruggen | 02/04/2009

The comments are closed.